Jak powstaje nasza sieć?

Sieć NEXERY powstaje we współpracy z mieszkańcami Regionu. Sam proces dzieli się na kilka etapów - zanim naszymi światłowodami popłyną gigabity informacji, musimy wykonać cały szereg prac.

krok 1

Projektowanie sieci

Przygotowujemy projekt naszej sieci na danym obszarze i potwierdzamy adresy, wstępnie wybrane do projektu. Weryfikujemy możliwość wybudowania światłowodu. Czasem, z przyczyn technicznych, do niektórych lokalizacji nie uda się zbudować naszej sieci. Najistotniejsze na tym etapie jest pozyskanie zgód na budowę. Im szybciej pozyskamy zgody, tym szybciej zbudujemy sieć, z której skorzystasz Ty i cały Region.

W tym momencie jeszcze nie wiemy, kiedy usługi będą dostępne.

krok 2

Budowa sieci

To czas intensywnej pracy naszych wykonawców. Budowa podzielona jest na tzw. paczki, zawierające zwykle kilka miejscowości. Sieć jest ukończona wtedy, gdy we wszystkich paczkach (wszystkich adresach) kończą się prace budowlane, dlatego prosimy o cierpliwość. To, że w Twoim miejscu zamieszkania wisi już światłowód na słupie nie musi oznaczać,że budowa już się zakończyła.

Usługi będą dostępne za mniej niż 9 miesięcy.

krok 3

Sieć jest gotowa

Mieszkańcy, którzy znaleźli się w jej zasięgu, mogą wybierać spośród ofert wielu operatorów i cieszyć się dostępem do internetu o najwyższej prędkości i jakości. Mieszkańcy, którzy wybrali już swojego operatora ustalają termin budowy przyłącza i uruchomienia usługi.

Dodatkowe możliwości podłączenia

Sieć jest prawie gotowa

Nasza sieć jest już zbudowana. Podłączenie światłowodu w Twoim adresie może wymagać uiszczenia dodatkowej opłaty instalacyjnej. Aby poznać szczegóły skontaktuj się bezpośrednio z wybranym Operatorem i wybierz ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb. Sprawdź dostawców świadczących usługi pod danym adresem za pośrednictwem naszej interaktywnej mapy.

Chcesz otrzymać najlepszą ofertę od współpracujących z nami operatorów?

Sprawdź na mapie swój adres i zobacz, którzy operatorzy świadczą usługi na Twoim obszarze. Wybierz najlepszą ofertę i ciesz się najszybszym internetem!

Z kim się skontaktować?

Szukasz odpowiedzi i nie wiesz do kogo skierować swoje pytanie? Jesteśmy operatorem hurtowym, dlatego w wielu wypadkach Twój dostawca usług najlepiej rozwieje Twoje wątpliwości.

Skontaktuj się z dostawcą usług, jeśli:

  • chcesz otrzymać ofertę albo zamówić usługę internetu lub telewizji na światłowodzie NEXERY,
  • masz pytania dotyczące instalacji lub aktywacji usługi internetu,
  • potrzebujesz wsparcia odnośnie problemu związanego z siecią.

Operatorów sprzedających internet na naszej sieci w Twoim regionie możesz wyszukać przez interaktywną mapę.

Skontaktuj się z NEXERĄ, w poniższych przypadkach:

Jeśli chcesz sprawdzić dostępność naszej sieci światłowodowej w Twojej lokalizacji kliknij TUTAJ.

Jeśli chcesz zgłosić uszkodzenie naszej sieci (np. zwisający kabel) kliknij TUTAJ.

Jeśli chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie kliknij TUTAJ.

Skorzystaj również z pomocy Wirtualnego Asystenta:

  • na czacie (dostępnym w prawym, dolnym rogu strony)
  • pod numerem telefonu +48 22 233 07 00