Z kim się skontaktować?

Szukasz odpowiedzi i nie wiesz do kogo skierować swoje pytanie? Jesteśmy operatorem hurtowym, dlatego w wielu wypadkach Twój dostawca usług najlepiej rozwieje Twoje wątpliwości.

Skontaktuj się z dostawcą usług, jeśli:

  • chcesz otrzymać ofertę albo zamówić usługę internetu lub telewizji na światłowodzie NEXERY,
  • masz pytania dotyczące instalacji lub aktywacji usługi internetu,
  • potrzebujesz wsparcia odnośnie problemu związanego z siecią.

Operatorów sprzedających internet na naszej sieci w Twoim regionie możesz wyszukać przez interaktywną mapę.

Skontaktuj się z NEXERĄ, w poniższych przypadkach:

Jeśli chcesz sprawdzić dostępność naszej sieci światłowodowej w Twojej lokalizacji kliknij TUTAJ.

Jeśli chcesz zgłosić uszkodzenie naszej sieci (np. zwisający kabel) kliknij TUTAJ.

Jeśli chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie kliknij TUTAJ.

W każdej chwili możesz również porozmawiać z naszym Wirtualnym Asystentem na czacie (dostępnym w prawym, dolnym rogu strony) lub pod numerem telefonu +48 22 233 07 00.

Najczęściej zadawane pytania

Szukasz odpowiedzi na pytania związane z siecią NEXERY, sprawdź poniższe zagadnienia:

Czy mój adres znajduje się w zasięgu sieci NEXERY?
Kto świadczy usługi abonentom? Jacy operatorzy detaliczni już świadczą usługi na sieci NEXERY?
Mojego adresu nie ma na liście planowanego zasięgu sieci NEXERY.
Dlaczego NEXERA buduje sieć światłowodową na danym terenie?
Kiedy sieć NEXERY zostanie wybudowana?
Z kim należy się kontaktować w sprawie zgody na udostępnienie nieruchomości pod budowę światłowodu?
Szukasz odpowiedzi na inne pytanie?

Przygotowaliśmy odpowiedzi na inne zagadnienia związane z siecią NEXERY. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.

Sprawdź