Z kim się skontaktować?
Szukasz odpowiedzi i nie wiesz do kogo skierować swoje pytanie? Jesteśmy operatorem hurtowym, dlatego w wielu wypadkach Twój dostawca usług najlepiej rozwieje Twoje wątpliwości.
Skontaktuj się z dostawcą usług, jeśli:
- chcesz otrzymać ofertę albo zamówić usługę internetu lub telewizji na światłowodzie NEXERY,
- masz pytania dotyczące instalacji lub aktywacji usługi internetu,
- potrzebujesz wsparcia odnośnie problemu związanego z siecią.
Skontaktuj się z NEXERĄ, w poniższych przypadkach:
Jeśli chcesz sprawdzić dostępność naszej sieci światłowodowej w Twojej lokalizacji kliknij TUTAJ.
Jeśli chcesz zgłosić uszkodzenie naszej sieci (np. zwisający kabel) kliknij TUTAJ.
Jeśli chcesz skontaktować się z nami w innej sprawie kliknij TUTAJ.
Skorzystaj również z pomocy Wirtualnego Asystenta:
- na czacie (dostępnym w prawym, dolnym rogu strony)
- pod numerem telefonu +48 22 233 07 00
Najczęściej zadawane pytania
Szukasz odpowiedzi na pytania związane z siecią NEXERY, sprawdź poniższe zagadnienia:
Szukasz odpowiedzi na inne pytanie?
Przygotowaliśmy odpowiedzi na inne zagadnienia związane z siecią NEXERY. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.