Strona główna Aktualności

NEXERA z nową animowaną czołówką

NEXERA z nową animowaną czołówką

26.05.2020

splitter

Do elementów identyfikacji Nexery wprowadziliśmy nowy, dynamiczny wideo dżingiel. Odzwierciedla on szybkość, nowoczesność i niezawodność naszej sieci. Czołówka oparta jest na animacji logotypu, a za inspirację dźwiękową posłużył…najszybszy na świecie samolot. Za realizację projektu odpowiada Timecode Film Production, a autorem dźwięku jest Filip Kuncewicz, wielokrotnie nagradzany kompozytor filmowy i reklamowy. Nową czołówkę możecie obejrzeć na naszym kanale Youtube.

 

Ruchoma wersja logotypu z charakterystycznym sygnałem dźwiękowym uzupełni dotychczasowy zestaw narzędzi identyfikacji wizualnej o nowoczesne, multimedialne formy. Dżingiel jest spójny z dotychczasową oprawą graficzną i odpowiada na oczekiwania użytkowników sieci NEXERY i Klientów firmy.

 

- Budujemy infrastrukturę dla świata on-line i dlatego, jako element naszego brandingu potrzebujemy dopasowanego do współczesnej kultury komunikacji logotypu w wersji motion. Jego celem jest wzmocnienie naszego wizerunku w trakcie konferencji, prezentacji biznesowych, w reklamach, czy naszych materiałach wideo. Wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione, będziemy używać nowego elementu identyfikacji. Uznaliśmy też, że czas lockdownu to dobry moment, aby wyjść z naszym brandingiem poza statyczną formę. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazł się świat pokazała, jak istotna staje się szybka budowa infrastruktury światłowodowej. To dla nas bardzo ważny moment i chcemy go podkreślić tą animacją, która od dzisiaj będzie nam towarzyszyła w komunikacji NEXERY – mówi Paweł Biarda, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu Grupy Nexera.

 

Za projekt i wykonanie animowanej czołówki odpowiada dom produkcyjny Timecode Film Production, natomiast warstwa dźwiękowa jest zasługą Filipa Kuncewicza, wielokrotnie nagradzanego kompozytora filmowego i reklamowego.

 

Animacja powstała w trzech wariantach: dziewięciosekundowym, pięciosekundowym i czterosekundowym oraz w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. W produkcji została użyta technika animacji 2d oraz binauralna technika nagrania i miksu, dzięki czemu mamy wrażenie zanurzenia się w sferę dźwięku. Dodatkowo dżingiel jest przygotowany do wykorzystania w technologii 360.

 

Nową czołówkę można zobaczyć na kanale Youtube:

Link: Wersja 9 sekund

Link: Wersja 5 sekund

Link: Wersja 4 sekundy